Zlaté desatero hubnutí

- Zlaté desatero hubnutí
Rubrika:  Zdravá

Zlaté desatero hubnutí

30.01.18, 00:00, autor: Černovláska
Hubnutí je běh na dlouhou trať. Pokud budete držet dietu a poté se vrátíte ke svým původním stravovacím návykům, je celé hubnutí k ničemu. Připomeňme si proto desatero zdravého hubnutí.

Čtenost -   Diskuze: (2
 

Všechny diety jsou časově omezeny. V podstatě tedy jakmile je přestanete držet, přiberete všechno co jste nabrali zpět a zpravidla o 10 % navrch. Tedy po pár letech intenzivního držení diet se můžete dostat na dvojnasobnou váhu než na začátku. Šancí je změnit životní styl a stravovací návyky. Kupodivu těchto 10 bodů, pokud budete neustále dodržovat, tak se o svou štíhlou lnii nemusíte bát nikdy.

 

1. Jíst pravidelně 4 až 5 menších porcí denně, nejlépe v intervalu 2,5 - 3 hodin (nezapomínat na snídani).


2. Dodržovat pitný režim, nejméně 2- 3 litry neslazených tekutin denně.


3. Sestavovat si co nejpestřejší jídelníček, který nás bude uspokojovat.


4. Omezit příjem jednoduchých cukrů (sladkosti apod.), tuků (zejména živočišných) a potravin s vysokým podílem tuku (tučná masa, uzeniny). Při přípravě jídel omezit smažení a fritování.


5. Denně sníst nejméně 400 g zeleniny a ovoce, přičemž čím více zeleniny, tím lépe (vláknina zvyšuje sytost a pomáhá pročištění organismu).


6. Omezit konzumaci uzenin a tučných mléčných výrobků. Vhodné jsou sýry do 30 % tuku v sušině a jogurty do 2 % tuku a ostatní mléčné výrobky se sníženým obsahem tuku.


7. Stanovit si reálný a dosažitelný cíl, hubnout pozvolna; optimální úbytek hmotnosti je 0,5 až 1 kg týdně.


8. Snižování hmotnosti provázat se zvýšením pohybové aktivity (chceme odbourávat nadbytečný tuk ne svalovou hmotu).


9. Naučit se řešit stresové situace jinak než jídlem.



10. Udržet si získanou váhu dlouhodobě lze pouze trvalou změnou životního stylu. V opačném případě hrozí jo-jo efekt.

 



Vše záleží jen a jen na vás. Je to vaše tělo a vaše rozhodnutí. A pokud pro začátek cítíte, že potřebujete pomoc či podporu, nestyďte se o ni požádat odborníka či lékaře.

 
Zdroj: Archív 2008
  • Terriskkek 03.02.09, 15:41

    Rozbalit 1. Boooomba

  • Terriskkek

    tento navrh na dietu je skveli jelikoz se mi zda velice pusobivi a clovek se poradne naji toho co ma rad ale musi davat pozor na tuky.cukry,kalorie

  • iriss 29.05.15, 20:29

    Rozbalit 2.

  • iriss

    s těma zásadama naprosto souhlasím.. nejdůležitější je srovnat si to sám v sobě.. :-) Ale co mi hodně pomohlo i jako by k vnitřímu klidu, k tomu mít víc energie, nebojovat s chutěma atd.. bylo najet na pití štáv.. 2x denně si dělám zeleninové a ovocné šťávy a mám klid.. nejsem ve stresu, mám energii, nejsem tak nemocná, nemám chutě na sladké.. a začala jsem hubnout..a to hlavně díky te energii.. fakt k hubnutí můžu jenom doporučit.. není to hubnoucí prostředek ale fakt to tělu pomůže se nastartovat.. pro inspiraci http://www.eujuicers.cz/cs tak jsem se o tom dočetla dost

 
BMI kalkulačka
BMI kalkulačka
BMI kalkulačka
BMI kalkulačka
Vaše výška:
Vaše hmotnost:
Datum:




cm
kg

Profil blogu
Profil sekce "Zdravá"
Profil blogu
Založen:
11.9.2008 9:27:46

Přístupů:
483831

RSS:
Toplist
aaaaaa