Pravidla proti vzniku vrásek

- Pravidla proti vzniku vrásek
Rubrika:  Krásná

Pravidla proti vzniku vrásek

18.08.20, 00:00, autor: Michaelle
Proti předčasnému vzniku vrásek nás může chránit především správná výživa a dodržování zásad zdravého životního stylu.

Čtenost -   Diskuze: (0
 

Chceme-Ii předejít vráskám, je třeba dávat přednost pokrmům, bohatým na vitamín E jako velmi cenný katalyzátor biochemických procesů našeho organismu. Mezi doporučovanými pokrmy jsou: brokolice, obilné klíčky, sójové boby, fazole, špenát, růžičková kapusta, výrobky z integrální mouky, mátové listy, celerové listy, mrkvová nať.



Jak sami vidíte, naše jídelní zvyky ve značné míře vylučují použití vnějších částí některých zelenin- jako listů a natě. Zbavovat zeleninu listů nebo odřezávat nať celeru, používat jenom "Iepší" části, je z hlediska výživy omyl, protože odhazujeme cenné zdroje vitamínu E.



Celkem vzato strava, zaměřená proti vzniku vrásek, musí obsahovat potraviny s vitamíny A, E a PABA, která se nachází v ledvinkách, ve výrobcích z integrální mouky, v rýži, obilných plevách, játrech a melase.



Z tohoto hlediska si každý může vybrat stravu, potřebnou k předcházení vzniku vrásek. Pokud se týká vitamínových integrátoru, jejich dávky jsou odvislé podle jednotlivých případů a podle podmínek životosprávy. Na závěr uvádíme doporučení dietologa Earl Mindella z jeho knihy "Shaping up with vitamins": "náležitá dávka kyseliny pantotenové (až 1 miligram za den) a dále vitamínu C (1 gram za den), a přidáme-li při konzumaci mastných kyselin ještě dávku vitamínu A, B a minerálů, to vše dokáže vyhladit pokožku a vrásky".

 



Vedle výživy jsou to faktory vlivu prostředí a způsobu života, které způsobují urychlené uvadnutí pokožky. Dodržujte zhruba tyto zásady proti předčasnému vzniku vrásek:



- nekouřit, protože pokožka povadne a zešedne

- spát 7-8 hodin denně

- nevystavovat pokožku slunci po dlouhou dobu, navykněte si raději opalování denně, ale krátkou dobu

- nevystavovat se přehnané fyzické námaze, i v těchto případech dochází ke zvýšené spotřebě vitamínu E oproti běžnému fyzickému zatížení

- co možná nejméně se zdržovat - žít - ve znečištěném prostředí

- co nejméně užívat estrogenů, které jsou antagonní k vitamínu E

- vyhýbat se stresu a nepodléhat pocitům frustrace (dochází tak ke spalování mnoha vitamínů)

- jako ochranu pokožky užívat extraktu z vitamínu E

- nevařit z průmyslově připravených polotovaru, které ztrácejí značnou část své

výživné hodnoty

 
Zdroj: Antonello Fanto – Vitamíny a prevence, Archív 2010
 
BMI kalkulačka
BMI kalkulačka
BMI kalkulačka
BMI kalkulačka
Vaše výška:
Vaše hmotnost:
Datum:




cm
kg

Profil blogu
Profil sekce "Krásná"
Profil blogu
Založen:
19.5.2008 12:53:31

Přístupů:
1108772

RSS:
Toplist
aaaaaa